Reklamační řád Provozovatel internetového obchodu stanovuje pro případ reklamace vad zboží a služeb následující postup
I.
- Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta.
- U zboží prokazuje kupující původ zboží fakturou (dodacím listem). Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad po dobu záruční lhůty uschovat.
II.
- Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetí se rozumí předání zboží dopravcem PPL zákazníkovi nebo při osobním předání v místě podnikání dodavatele.
- Kupující je povinen prohlédnout zboží s náležitou odbornou péčí tak, aby zjistil veškeré vady.
III.
- Kupující je povinen oznámit dodavateli bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil, nebo které při odborné péči bylo možno zjistit.
IV.
- Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře či dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí.
Barevné vyobrazení se nemusí vždy shodovat s dodaným výrobkem!
V.
- Kupující musí oznámit zjištěné vady prodávajícímu písemně na adresu prodávajícího.V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady (charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
VI.
- Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky:
- dodání chybějícího zboží
- přiměřená sleva z kupní ceny
- odstoupení od smlouvy
- oprava vadného zboží
O způsobu řešení reklamace rozhoduje dodavatel.
VII.
- K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list), doklad o zaplacení a dodání zboží a vlastní reklamované zboží.
VIII.
- V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty.
IX.
- Kupující při uplatňování reklamace zašle písemně se zbožím, nebo poštou doporučeným dopisem na adresu prodejce reklamační protokol s popisem vady.
- Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30 dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu.
- Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník.
Reklamace na provoz e-shopu se vyřizují na adrese:
Adresa